Acum pe Google Play Descara de pe App Store

Injecţia de benzină monopunct se realizează în:

  • A - interiorul camerei de nivel constant a carburatorului;
  • B - colectorul de admisie;
  • C - poarta supapelor de evacuare.
  • În timpul mersului, remarcaţi că autovehiculul dvs. trage spre stânga. Care ar putea fi cauza?

  • A - pneuri uzate;
  • B - presiune prea joasă în roata stângă din faţă;
  • C - presiune prea joasă în roata dreaptă din faţă.
  • Care dintre următoarele cauze duce la manevrarea greoaie a direcției?

  • A - jocul prea mare între pivot și fuzeta de direcție;
  • B - jocul prea mare la articulații;
  • C - deteriorarea, griparea sau ruginirea pivoților fuzetelor.
  • Avantajele funcţionării motorului cu gaz petrolier lichefiat (GPL) sunt:

  • A - arderea amestecului carburant este mai completă, reducându-se astfel poluarea;
  • B - lubrifiantul de pe cilindri nu se spală, prelungindu-se astfel durata de folosire a uleiului;
  • C - puterea motorului este mai mare cu aproximativ 8%.
  • Organele principale care compun sistemul de transmisie sunt:

  • A - lanțul de distribuție, pinioanele distribuției, axa cu came și jantele;
  • B - ambreiajul, cutia de viteze, arborii intermediari, diferențialul și planetarele;
  • C - demarorul, arborele motor, cureaua de ventilator și fuliile.
  • Cele mai frecvente pene ale motoarelor pe benzină sunt cauzate de:

  • A - instalaţia de aprindere;
  • B - instalaţia de iluminare;
  • C - sistemul de evacuare a gazelor arse.
  • Frâna de eşapament îndeplineşte următoarele funcţii:

  • A - menţine temperatura de pornire a motorului şi aeriseşte toba;
  • B - menţine motorul cald la ralanti şi realizează frâna de motor;
  • C - ajută la reţinerea noxelor din gazele eşapate.
  • Uzura unei anvelope pe una dintre marginile benzii de rulare este cauzată de:

  • A - dereglarea geometriei direcţiei;
  • B - presiunea scăzută în roţile directoare;
  • C - jocul mare în rulmenţii roţii respective.
  • Instalaţia de aprindere este formată din:

  • A - sursa de curent, bobina de inducţie, ruptorul-distribuitor, fişele şi bujiile;
  • B - sursa de curent, lămpile pentru farurile luminilor de drum şi semnalizatoarele;
  • C - conductorii electrici, întrerupătoarele şi releele de comandă.
  • Cele mai importante caracteristici ale bujiilor sunt:

  • A - grosimea izolatorului ceramic şi culoarea acestuia;
  • B - dimensiunea filetului şi valoarea termică;
  • C - termenul de garanţie şi constanţa scânteii.
  • Care dintre următoarele cauze determină încălzirea anormală a tamburilor sistemului de frânare cu comandă hidraulică?

  • A - uzura exagerată a garniturilor de ferodou;
  • B - distanţa prea mare între saboţi şi tamburi;
  • C - arcul de readucere a saboţilor este slab sau rupt.
  • Circuitul de înaltă tensiune din cadrul instalaţiei de aprindere prin scânteie cuprinde:

  • A - condensatorul, bobinajul rotorului demarorului şi releul electroventilatorului;
  • B - înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie, distribuitorul, rotorul, fişele şi bujiile;
  • C - conductorii electrici marcaţi cu izolatori de culoare roşie şi siguranţele.
  • Prin apăsarea pedalei de frână, aerul sub presiune este trimis spre:

  • A - tamburii de frână;
  • B - discurile de frână;
  • C - cilindrii de frână și/sau etriere.
  • Care dintre următoarele piese fac parte din mecanismul de distribuție?

  • A - carburatorul;
  • B - arborele cotit;
  • C - arborele cu came.
  • Care dintre următoarele cauze determină încălzirea anormală a tamburilor de frânare?

  • A - ruperea arcului de readucere a saboţilor;
  • B - distanţa prea mare dintre saboţi şi tamburi;
  • C - prezenţa aerului în instalaţia de frânare.
  • Unghiul de cădere prea mare la o roată duce la uzura uniformă a pneurilor:

  • A - pe marginea exterioară;
  • B - pe marginea interioară;
  • C - pe toată lăţimea.
  • Ce parte componentă a transmisiei dă posibilitatea roților motoare ale aceleiași punți să parcurgă, în viraje, drumuri de lungimi diferite?

  • A - cutia de viteze;
  • B - diferențialul;
  • C - arborii planetari.
  • Instalația de alimentare cu energie electrică este alcătuită din:

  • A - conductori electrici, conectori, întrerupătoare și relee de comandă;
  • B - bateria de acumulatori, generatorul de curent, conductori și relee cu diferite roluri;
  • C - transformatorul, distribuitorul de tensiune și consumatorii electrici.
  • Pentru a obţine o eficacitate sporită, încetinitorul electromagnetic trebuie utilizat:

  • A - în acelaşi timp cu încetinitorul de pe eşapament;
  • B - în acelaşi timp cu frânarea de parcare;
  • C - independent de frâna de serviciu.
  • În galeriile de admisie și evacuare, rateurile se produc ca urmare a:

  • A - supraturării motorului;
  • B - supraîncălzirii motorului;
  • C - jocului prea mic dintre culbutori și supape.
  • Rateurile în galeriile de admisie și evacuare se produc din cauza:

  • A - motorului rece;
  • B - jocului prea mic între culbutori și supape;
  • C - motorului prea cald.
  • Exploziile cadenţate în carburator sunt cauzate de:

  • A - supapele de evacuare defecte;
  • B - supapele de admisie defecte;
  • C - garnitura de chiulasă ruptă între doi cilindri.
  • Fazele principale ale funcționării motorului cu ardere internă sunt, în ordine, următoarele:

  • A - admisia, destinderea, arderea, compresia și evacuarea;
  • B - compresia, evacuarea, arderea, destinderea și admisia;
  • C - admisia, compresia, arderea, destinderea și evacuarea.
  • Arborele cu came este acționat de:

  • A - arborele cotit;
  • B - diferențial;
  • C - ruptor-distribuitor.
  • Uleiurile pentru motoarele cu aprindere prin compresie sunt simbolizate cu litera:

  • A - D;
  • B - C;
  • C - U.
  • Care este rolul bateriei de acumulatori?

  • A - transformă curentul de joasă tensiune în curent de înaltă tensiune;
  • B - alimentează consumatorii cu energie electrică în raport de necesități;
  • C - transformă energia chimică în energie mecanică.
  • Furca de debreiere acționează pe:

  • A - discul de ambreiaj;
  • B - rulmentul de presiune;
  • C - placa de presiune.
  • Desfacerea firelor de cord, ca urmare a flexionărilor mari ale carcasei anvelopei, este o consecință a rulării:

  • A - cu presiune scăzută în pneul respectiv;
  • B - cu frâna de motor;
  • C - pe un drum cu denivelări.
  • Fisurile în lungul anvelopei se datorează:

  • A - supraîncărcării vehiculului;
  • B - rulării frecvente cu viteză redusă;
  • C - montării incorecte a roților.
  • Care dintre următoarele cauze provoacă, la un sistem de direcție cu servomecanism hidraulic, manevrarea greoaie a volanului, atunci când acesta este acționat rapid?

  • A - pompa nu debitează ulei suficient;
  • B - angrenajele sistemului de direcție au jocuri;
  • C - roțile posterioare sunt dezechilibrate.